Hodnotenie obchodu
Spokojnosť
Internetový obchod ponúka výborný sortiment s prijateľným cenami. Je len škoda, že tovar mi prišiel poškodený. Horná časť stolíka bola prasknuta v dvoch protiľahlých rohoch. Našťastie to nie je vidieť, lebo je to zo spodu.Nebyť toho tak na 1.
(Administrátor)
Ďakujeme za pochvalu, prosím kontaktujte nás, určite sa dá všetko vyriešiť napr zaslaním nového dielu miesto poškodeného. K poškodeniu mohlo prísť pri preprave, kedže ide o drevený tovar. Za vzniknutý problém sa ospravedlňujeme. Náš meil info@prenasedeti.sk - pošlite nám fotky poškodeného dielu.
Ďakujeme za spoluprácu
Pre naše deti
(Administrátor)
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu
Rychle dodanie a tovar v 100% stave je naša priorita :)
Pre naše deti
Som spokojná
nakupoval som už 2. krát a asi to nebolo naposledy.
(Administrátor)
Dobrý deň
z penových puzzle ste objednali 2ks, no skladom sme mali len 1ks , teda sme museli 1ks objednať u dodavateľa. Ďakujeme za pochopenie
(Administrátor)
Dobrý deň
ospravedlňujeme sa 1 dňové meškanie zásielky.
- dovolateľnosť na uvedené tel.čísla je veľmi zlá
- ohrádka prišla poškodená - po upozornení už nedvíhajú telefón
- nemali sme dobrú skúsenosť keď sme hľadali kočík pre dvojičky, nedovolali sme sa, spätná reakcia žiadna, nereagovali ani na maily, napriek tomu som im chcela dať šancu ešte raz žiaľ skúsenosť negatívna - opäť
(Administrátor)
Dobrý deň
vašu reklamáciu o poškodení + fotky sme prijali piatok. načo sme vám obratom odpovedali, že reklamáciu evidujeme a poslali sme hneď fotky prepravcovi - kedže ste prebrali od kuriera poškodený kartón.
V pondelok sme reklamáciu vybavili a infomovali sme Vás, že Vám posielame v pondelok nový tovar tj že bola reklamácia uznaná.
VYBAVENIE REKLAMÁCIE DO 24 pracovných hodín považujete za zlú skúsenosť?
Predajňa na kočíky bola v čase kedy ste ju chceli navštíviť uzavretá z dôvodu sťahovania, čo bolo uvedené na eshope (za účelom zvyšovania kvality našich služieb)
Sme 10 rokov korektne fungujúca firma, je nám ľúto, že máte o nás svoj názor.
Ps Voláte z neznámeho čísla.
Ďakujeme za pochopenie. Z vyššie uvedeného POVAŽUJEME VAŠE HODNOTENIE ZA NERELEVANTNÉ
Pani bola...vsetko vysvetlila a bola velmi prijemna.
OK